Kategoria:
  Marka samochodu:
  Model:
  Pojemność:
	
 

REGULAMIN SKLEPU

 

W dobie czasów, gdzie technika telekomunikacyjna jest na tak wysokim poziomie, wiele sklepów internetowych wykorzystuje zaufanie klientów, wykorzystując ich i naciągając. Nasza firma CAT24 do takich nie należy! Zależy nam na poczuciu bezpieczeństwa ludzi korzystających z tego sklepu. Dane naszych klientów są bardzo dobrze chronione, a transkacje , które tutaj zawierają bezpieczne.

Płatności dokonywane przez drogą elektroniczną pod wieloma względami są dużo bezpieczniejsze niż te realizowane osobiście w sklepie przy użyciu karty. Klient jest pewny, że sklep obsługiwany przez dane centrum autoryzacji został wcześniej sprawdzony.

Nasz sklep do komunikacji z klientami wykorzystuje protokół SSL. W chwili kiedy rozpoczyna się szyfrowanie wszelkie dane, które są przesyłane na linii serwer – użytkownik są kodowane. Niemożliwe jest ich posłuchanie, gdyż moc takiego szyfrowania, która zazwyczaj równa jest 128 bitów, skutecznie to uniemożliwia.

 

 

 

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Można to zrobić na kilka sposobów:

  • Po pierwsze trzeba wypełnić formularz, który znajduje się na stronie naszego sklepu. Jest to najszybszy i najprostszy sposób. Naszym klientom skraca maksymalnie czas oczekiwania na zakup, a nam daje pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe.

  • Można też zamówić części dzwoniąc pod nr telefonu: 721 313 900 lub drogą e-mailową pisząc na adres: info@katalizatory24.pl, w temacie pisząc „ zamówienie”

 

 

ZMIANA CEN W SKLEPIE

Ceny w naszym sklepie nie zależą tylko od nas, lecz przede wszystkim od ceny zakupu, kursu walut czy cen katalogowych producenta.

 

KTO POKRYWA KOSZTY DOSTAWY

Całkowite koszty dostawy w całości pokrywa nabywca. Za zamówiony towar i jego transport płaci klient.



CZY WSZYSTKIE TOWARY PRZEDSTAWIONE NA STRONIE SĄ DOSTĘPNE?

Zwykle tak jest. Jednak czasami może się zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie dostępny (cennik na stronie nie będzie odzwierciedleniem stanów magazynowych). Jeżeli zaistnieje taka sytuacja to klient w ciągu 24 godzin zostanie o tym poinformowany. Wtedy też zostanie mu przedstawiona oferta, która pozwoli zrealizować zamówienie i sprosta jego oczekiwaniom.

 

NIEZGODNOŚĆ Z ZAMÓWIENIEM

Jeśli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi jakieś rozbieżności z zamówieniem, ma prawo odmówić przyjęcia takiego towaru. Prosimy wtedy o jak najszybszy kontakt z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA. Koszty niezgodnego towaru z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.

 

CO ZROBIĆ KIEDY KURIER NIE ZASTANIE MNIE W DOMU?

Wtedy kurier zostawia AWIZO. Nazajutrz klient może osobiście odebrać towar w najbliższej siedzibie firmy kurierskiej (tj. DPD). Jeśli kolejnego dnia towar nie zostanie odebrany kurier ponownie podejmie przesyłkę w celu jej dostarczenia do adresata.

 

CZY MOŻLIWE JEST DOSTARCZENIE TOWARU POD ADRES INNY NIŻ ZAMIESZKANIA?

Tak, oczywiście że jest to możliwe. Trzeba tylko w formularzu zamówienia wpisać adres na który ma być dostarczony towar.

 

CO KIEDY JUŻ PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA STWIERDZĘ, ŻE PODAŁEM BŁĘiDNE DANE DO WYSYŁKI LUB FAKTURY?

Istnieje możliwość zmiany danych do faktury czy danych adresowych. Aby tego dokonać należy po prostu skontaktować się z naszym konsultantem.

 

MOŻLIWE JEST OSOBISTE ODEBRANIE TOWARU?

Naszym standardem jest wysyłanie towaru za pośrednictwem firm kurierskiej.

 

CZY WYSTAWIAMY FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONY TOWAR?

Owszem, wystawiamy dowód zakupu za nabyty towar. Paragon lub faktura VAT są wystawiane w ciągu 7 dni roboczych od dnia odbioru towaru. Dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) są udostępniane do wydruku drogą elektroniczną na e-mail podany w zamówieniu.

INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Następnie drogą mailową zostanie przesłany dokładny termin dostawy towaru. W przypadku braku konta e-mail, klient zostanie poinformowany o tym telefonicznie.

 

SKĄD WIESZ CZY PRODUKT, KTÓRY WYBRAŁEŚ DO SWOJEGO SAMOCHODU JEST ODPOWIEDNI?

Jeżeli nie jesteś tego pewny skorzystaj z rady naszego specjalisty, lub z wyszukiwarki.

 

JAK PAKUJEMY PRODUKTY?

Towar jest tak pakowany, aby przy odbiorze możliwe jest odczytanie podstawowych informacji o nim. Są one pakowane w kartony i dzięki odpowiednim zabezpieczeniom, nie ulegają uszkodzeniom w trakcie transportu.

 

REKLAMACJA TOWARU

W takiej konieczności prosimy o kontakt z Działem Interwencji. Dołoży on wszelkich starań, aby procedura reklamacyjna przebiegła jak najsprawniej. Szczegółowe informacje o złożeniu reklamacji są dostępne do wglądu w regulaminie zakupów na naszej stronie internetowej.

 

W JAKI SPOSÓB PŁACIĆ ZA TOWAR?

Płatności można dokonać za pomocą platformy PAYPAL, przelewy24 lub poprzez zwykły przelew bankowy.

 

CZAS OCZEKIWANIA NA ZAMÓWIONY TOWAR

Standardowy czas oczekiwania na towar wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Jednak jeśli zamówiony produkt wymaga sprowadzenia go od producenta czas realizacji zamówienia wydłuża się. Jeśli nastąpi taka sytuacja, klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, klient dowie się o zaistniałej sytuacji i zostanie mu przedstawiona oferta, która spełni jego oczekiwania.

 

 

JAKOŚĆ CERTYFIKATÓW

Nasze produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów, objęte 12-miesięczna gwarancją producenta. Katalizatory spełniają wszystkie normy europejskie, co potwierdzają następujące certyfikaty: 9001:2000 oraz E24 R103.

 

OCHRONA DANYCH

Przekazywane dane osobowe są przetwarzane przez firmę CAT24. Są one wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych i sprzedażowych takich jak: realizacja zamówień czy informowanie o nowych produktach, usługach i promocjach.

DANE OSOBOWE NIE SĄ UDOSTĘPNIANE ŻADNYM INNYM PODMIOTOM!

Powierzone przez Państwo dane osobowe są przechowywane zgodnie z zasadami oraz zabezpieczeniami zgodnymi z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)

 

  • Rozporządzeniu z dnia 29.04.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)

 

  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)

PLIKI COOKIES

W naszym sklepie do analizowania statystyki ruchu użytkowników używamy plików cookies. Możemy także je wykorzystać w celu monitorowania przepływu internautów między współpracującymi z naszą firmą serwerami, a sklepem. Jeśli jednak klient wyłączy w swojej przeglądarce obsługę cookies nie musi się martwić o utrudnienia w korzystaniu ze sklepu, gdyż takowych nie będzie.

JAKIE DANE O TOBIE POTRZEBUJEMY?

  • DANE ZEBRANE PODCZAS REJESTRACJI.

Jest ona niezbędna, aby użytkownik sklepu mógł korzystać z wybranych funkcji naszego sklepu. Podczas rejestracji będzie nam potrzebny Twój adres e-mail oraz hasło, którego będziesz używał na naszej stronie.

 

  • DANE ZEBRANE AUTOMATYCZNIE

Podczas korzystania z naszego sklepu przez Ciebie, zbierane są w sposób automatyczny dane o Tobie np. Twój adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, nazwa domeny itp.

 

  • DANE ZEBRANE PODCZAS KONTAKTOWANIA SIĘ Z NAMI

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

 

  • DANE ZEBRANE PODCZAS TRANSAKCJI ZAKUPU.

Zanim będziemy mogli dokonać transkacji będziemy musieli poznać Twoje imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu. Będą nam także potrzebne informacje o formie płatności (np. typ karty kredytowej, numer karty, datę ważności, numer CVV)

 

 

 

W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTUJEMY TWOJE DANE?

 

Dane zebrane podczas rejestracji będą wykorzystane do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. Jeżeli chcesz dokonać zakupu musisz być w naszym sklepie zarejestrowany.

 

Dane zebrane automatycznie mogą być użyte do zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.

 

Dane zebrane podczas kontaktowania się z nami będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

 

Dane zebranr podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy oraz wysłania Tobie zamówionego towaru. Twoje dane mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążęnia Twojej karty kredytowej. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu.

 

Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Ci naszego Newslettera. Zostaniesz zapytany czy chcesz otrzymywać Newsletter podczas rejestracji.



W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

 

KONTAKT Z KLIENTEM

Jeżeli dokonałeś w naszym sklepie zakupu, możemy się z Tobą porozumiewać drogą mailową aby poinformować Cię o przebiegu realizacji twojego zamówienia. Jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczącego twojej transakcji skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

 

Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz go od nas otrzymywać drogą emailową.

 

ZMIANA DANYCH

Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć. Po zalogowaniu się do naszego systemu i wybraniu sekcji Dane, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera.

 

WYKORZYSTANIE COOKIES

Cookies służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Nie zawierają one żadnych danych osobowych.

 

ZABEZPIECZENIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH

Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Poza tym Komunikacja między Twoim komputerem a naszym serwerem gdy zbieramy Twoje dane osobowe, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL, co uniemożliwia ich podgląd.

 

ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI W NASZYM SKLEPIE

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

 

KONTAKT

Firma zbierająca dane: CAT24 ul. Produkcyjna 10, 64-115 Święciechowa, Polska

 

 

 

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z formularza kontaktowego na stronie kontaktowej.

 

 

 

 

PŁATNOŚCI I WYSYŁKA

Zamówione towary wysyłane są maksymalnie do 3 dni roboczych po otrzymaniu zapłaty. W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym osoba składająca zamówienie zostanie niezwłocznie powiadomiona.

Wysyłka:

  • Zamówione towary dostarczane są do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

  • Należność za zamówiony towar osoba składająca zamówienie reguluje wybraną formą płatności.

  • Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki.

Podczas składania zamówienia, uwagi dostarczone wraz z formularzem, dotyczące godzin dostawy będą traktowane jako dodatkowa usługa która jest odpłatna według aktualnego cennika firmy kurierskiej.

Parametry paczki: Maksymalna waga paczki w przesyłce – 30,0 kg* Maksymalna długość – 175 cm Wysokość + szerokość + długość < 250 cm Maksymalna objętość paczki – 0,25 m3

Czas i realizacja usługi Przewidywany termin doręczenia do godz. 12:00 następnego dnia roboczego (I strefa), do 13:00 (II strefa), do 15:00 (III strefa)

 

Dowód zakupu

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług ( Dz.U. Nr95, poz. 298 ) oraz art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług dowód zakupu będzie udostępniony do wydruku lub wysłany pocztą w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura VAT nie wymaga podpisu.

Dowód zakupu - faktura VAT jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu lub w przypadku, gdy nie podaliście Państwo e-maila, wysyłany jest pocztą.

Dowód zakupu - paragon jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu, lub w przypadku, gdy nie podaliście Państwo e-maila, na indywidualną prośbę Kupującego wysyłany jest pocztą.

DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI:

 

  • Przedpłata – przelew : Przedpłata na rachunek bankowy. Wysyłka zamówionego towaru następuje po zaksięgowaniu całej kwoty na koncie. Numer konta wysyłany jest na e-mail po złożeniu zamówienia

 

  • Płatność PayPal. : Płatność ta umożliwia za pomocą jednego przycisku "Przejdź do bezpiecznej płatności" przekierowanie do systemu PayPal, dzięki tej funkcji zakupy oraz płatności są o wiele wygodniejsze. Koszt dostarczenia zamówionego towaru jest zależny od wybranej formy dostawy oraz ilości zamówionych towarów.

 

  • Płatność Skrill (moneybookers)

 

  • Przelewy24

 

ZWROTY I REKLAMACJE

Klient, który zakupił towar w naszym sklepie może go zwrócić do 10 dni od daty wystawienia rachunku.

Zakupiony towar musi wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony (bez śladów użytkowania), w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres.

Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy KAT24 nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

Zwrot towaru w trybie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.)

  • Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 10 dni od daty wydania mu towaru.

  • Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany we Wstępie do Regulaminu.

  • Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - w szczególności nie może być uszkodzony, rozpakowany (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny.

  • Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi konsument. Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

  • Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni od otrzymania zwrotu w wysokości pełnej ceny towaru. Zwrotu dokonujemy w formie przelewu bankowego lub przekazu pocztowego na adres lub konto uzgodnione z konsumentem.

  • Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  • Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

  • Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 5 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki oraz ewentualnych prowizji za płatność kartą płatniczą.

  • Zwrotowi nie podlegają części sprowadzane na indywidualne zamówienie.

Adres do odsyłania towaru:

CAT24

UL. Produkcyjna 10

64-115 Święciechowa

 

Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 7 dni roboczych.

 

Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt (pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania).

 

Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.

 

UWAGA! ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU (BEZ WZGLĘDU NA PRZYCZYNY) MOŻNA DOKONAĆ TYLKO POD WARUNKIEM, ŻE NIE BYŁ ON UŻYWANY. ZWRACANY TOWAR MUSI BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY, TAK ABY NIE ULEGŁ USZKODZENIU W CZASIE TRANSPORTU. ZA WŁAŚCIWE WYSŁANIE TOWARU ODPOWIEDZIALNY JEST NADAWCA.

 

Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze!

 

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

 

UWAGA! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

 

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.


PayPal